أثر التفاعل بين نمط التعلم (تشارکي/تنافسي) والواقع المعزز (صورة / بارکود) بالکتاب المدرسي في تحسين نواتج تعلم مادة الحاسب الآلي لدى طلاب المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effect of Interaction between Learning Style (Colloaborative/ Competitive) and Augmented Reality (Image/Barcode) in the Textbook on Improving Computer Learning Outcomes among Al-Azhar Middle Sch
علام, ., أبو الخير, . (2020). أثر التفاعل بين نمط التعلم (تشارکي/تنافسي) والواقع المعزز (صورة / بارکود) بالکتاب المدرسي في تحسين نواتج تعلم مادة الحاسب الآلي لدى طلاب المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effect of Interaction between Learning Style (Colloaborative/ Competitive) and Augmented Reality (Image/Barcode) in the Textbook on Improving Computer Learning Outcomes among Al-Azhar Middle Sch. EKB Journal Management System, 39(187ج4), 2-81. doi: 10.21608/jsrep.2020.118430
عمرو جلال الدين أحمد علام; أحمد محمد مصطفى أبو الخير. "أثر التفاعل بين نمط التعلم (تشارکي/تنافسي) والواقع المعزز (صورة / بارکود) بالکتاب المدرسي في تحسين نواتج تعلم مادة الحاسب الآلي لدى طلاب المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effect of Interaction between Learning Style (Colloaborative/ Competitive) and Augmented Reality (Image/Barcode) in the Textbook on Improving Computer Learning Outcomes among Al-Azhar Middle Sch". EKB Journal Management System, 39, 187ج4, 2020, 2-81. doi: 10.21608/jsrep.2020.118430
علام, ., أبو الخير, . (2020). 'أثر التفاعل بين نمط التعلم (تشارکي/تنافسي) والواقع المعزز (صورة / بارکود) بالکتاب المدرسي في تحسين نواتج تعلم مادة الحاسب الآلي لدى طلاب المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effect of Interaction between Learning Style (Colloaborative/ Competitive) and Augmented Reality (Image/Barcode) in the Textbook on Improving Computer Learning Outcomes among Al-Azhar Middle Sch', EKB Journal Management System, 39(187ج4), pp. 2-81. doi: 10.21608/jsrep.2020.118430
علام, ., أبو الخير, . أثر التفاعل بين نمط التعلم (تشارکي/تنافسي) والواقع المعزز (صورة / بارکود) بالکتاب المدرسي في تحسين نواتج تعلم مادة الحاسب الآلي لدى طلاب المرحلة الإعدادية الأزهرية The Effect of Interaction between Learning Style (Colloaborative/ Competitive) and Augmented Reality (Image/Barcode) in the Textbook on Improving Computer Learning Outcomes among Al-Azhar Middle Sch. EKB Journal Management System, 2020; 39(187ج4): 2-81. doi: 10.21608/jsrep.2020.118430