فعالية برنامج إرشادي انتقائي في خفض سلوک الاستقواءلدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم ضعاف السمع المدمجين في مدارس التعليم العام وأثره على القلق الاجتماعي لديهم The effectiveness of a selective counseling program in reducing the bullying behavior of ordinary students towards their hearing hard peers mainstreamed in general education schools and its impact on the
عسران, . (2020). فعالية برنامج إرشادي انتقائي في خفض سلوک الاستقواءلدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم ضعاف السمع المدمجين في مدارس التعليم العام وأثره على القلق الاجتماعي لديهم The effectiveness of a selective counseling program in reducing the bullying behavior of ordinary students towards their hearing hard peers mainstreamed in general education schools and its impact on the. EKB Journal Management System, (), 945-978. doi: 10.21608/jshm.2020.36126.1035
کريم عسران. "فعالية برنامج إرشادي انتقائي في خفض سلوک الاستقواءلدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم ضعاف السمع المدمجين في مدارس التعليم العام وأثره على القلق الاجتماعي لديهم The effectiveness of a selective counseling program in reducing the bullying behavior of ordinary students towards their hearing hard peers mainstreamed in general education schools and its impact on the". EKB Journal Management System, , , 2020, 945-978. doi: 10.21608/jshm.2020.36126.1035
عسران, . (2020). 'فعالية برنامج إرشادي انتقائي في خفض سلوک الاستقواءلدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم ضعاف السمع المدمجين في مدارس التعليم العام وأثره على القلق الاجتماعي لديهم The effectiveness of a selective counseling program in reducing the bullying behavior of ordinary students towards their hearing hard peers mainstreamed in general education schools and its impact on the', EKB Journal Management System, (), pp. 945-978. doi: 10.21608/jshm.2020.36126.1035
عسران, . فعالية برنامج إرشادي انتقائي في خفض سلوک الاستقواءلدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم ضعاف السمع المدمجين في مدارس التعليم العام وأثره على القلق الاجتماعي لديهم The effectiveness of a selective counseling program in reducing the bullying behavior of ordinary students towards their hearing hard peers mainstreamed in general education schools and its impact on the. EKB Journal Management System, 2020; (): 945-978. doi: 10.21608/jshm.2020.36126.1035