فعالية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في تنمية مهارات الاستماع لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the theory of cognitive load in developing listening skills of pupils with learning difficulties in the primary stage
عبد النعيم, ., فياض, . (2020). فعالية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في تنمية مهارات الاستماع لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the theory of cognitive load in developing listening skills of pupils with learning difficulties in the primary stage. EKB Journal Management System, 2(4), 1266-1356. doi: 10.21608/jshm.2020.45751.1066
حنان عبد النعيم; حنان محمد سيد فياض. "فعالية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في تنمية مهارات الاستماع لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the theory of cognitive load in developing listening skills of pupils with learning difficulties in the primary stage". EKB Journal Management System, 2, 4, 2020, 1266-1356. doi: 10.21608/jshm.2020.45751.1066
عبد النعيم, ., فياض, . (2020). 'فعالية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في تنمية مهارات الاستماع لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the theory of cognitive load in developing listening skills of pupils with learning difficulties in the primary stage', EKB Journal Management System, 2(4), pp. 1266-1356. doi: 10.21608/jshm.2020.45751.1066
عبد النعيم, ., فياض, . فعالية برنامج قائم على نظرية العبء المعرفي في تنمية مهارات الاستماع لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of a program based on the theory of cognitive load in developing listening skills of pupils with learning difficulties in the primary stage. EKB Journal Management System, 2020; 2(4): 1266-1356. doi: 10.21608/jshm.2020.45751.1066