The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship
الهنداوي, Ù., Elsetouhi, A., الخولي, Ø. (2021). The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship. EKB Journal Management System, 2(العدد الثاني - الجزء الأول), 221-242. doi: 10.21608/cfdj.2021.146718
محمد الهنداوي; Ahmed Elsetouhi; سارة الخولي. "The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship". EKB Journal Management System, 2, العدد الثاني - الجزء الأول, 2021, 221-242. doi: 10.21608/cfdj.2021.146718
الهنداوي, Ù., Elsetouhi, A., الخولي, Ø. (2021). 'The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship', EKB Journal Management System, 2(العدد الثاني - الجزء الأول), pp. 221-242. doi: 10.21608/cfdj.2021.146718
الهنداوي, Ù., Elsetouhi, A., الخولي, Ø. The Effect of Corporate Social Responsibility on Brand Relationship. EKB Journal Management System, 2021; 2(العدد الثاني - الجزء الأول): 221-242. doi: 10.21608/cfdj.2021.146718