الإشراف التربوي کمدخل لتطوير کفايات الطالبة المعلمة بکليات التربية للطفولة المبکرة وأقسام الطفولة بکليات التربية في ضوء رؤية مصر 2030 Educational supervision as an introduction to the development of the competencies of the female teacher in the Faculties of Early Childhood Education and the Childhood Departments of the Faculties of Education In light of the vision of Egypt 2030
عطية, . (2021). الإشراف التربوي کمدخل لتطوير کفايات الطالبة المعلمة بکليات التربية للطفولة المبکرة وأقسام الطفولة بکليات التربية في ضوء رؤية مصر 2030 Educational supervision as an introduction to the development of the competencies of the female teacher in the Faculties of Early Childhood Education and the Childhood Departments of the Faculties of Education In light of the vision of Egypt 2030. EKB Journal Management System, 18(1), 1-84. doi: 10.21608/jfkgp.2021.159382
هناء عبد المنعم عطية. "الإشراف التربوي کمدخل لتطوير کفايات الطالبة المعلمة بکليات التربية للطفولة المبکرة وأقسام الطفولة بکليات التربية في ضوء رؤية مصر 2030 Educational supervision as an introduction to the development of the competencies of the female teacher in the Faculties of Early Childhood Education and the Childhood Departments of the Faculties of Education In light of the vision of Egypt 2030". EKB Journal Management System, 18, 1, 2021, 1-84. doi: 10.21608/jfkgp.2021.159382
عطية, . (2021). 'الإشراف التربوي کمدخل لتطوير کفايات الطالبة المعلمة بکليات التربية للطفولة المبکرة وأقسام الطفولة بکليات التربية في ضوء رؤية مصر 2030 Educational supervision as an introduction to the development of the competencies of the female teacher in the Faculties of Early Childhood Education and the Childhood Departments of the Faculties of Education In light of the vision of Egypt 2030', EKB Journal Management System, 18(1), pp. 1-84. doi: 10.21608/jfkgp.2021.159382
عطية, . الإشراف التربوي کمدخل لتطوير کفايات الطالبة المعلمة بکليات التربية للطفولة المبکرة وأقسام الطفولة بکليات التربية في ضوء رؤية مصر 2030 Educational supervision as an introduction to the development of the competencies of the female teacher in the Faculties of Early Childhood Education and the Childhood Departments of the Faculties of Education In light of the vision of Egypt 2030. EKB Journal Management System, 2021; 18(1): 1-84. doi: 10.21608/jfkgp.2021.159382