فاعلية استراتيجية القياس التطبيقي القائمة على النظرية البنائية في تنمية الکفاءة النحوية والأداء الکتابي لدى طلاب المرحلة الثانوية. The Effect of Applied Measurement Strategy Based on Constructivism Theory on Developing Grammatical Competence and Writing Performance for Secondary School Students
مصطفى, . (2019). فاعلية استراتيجية القياس التطبيقي القائمة على النظرية البنائية في تنمية الکفاءة النحوية والأداء الکتابي لدى طلاب المرحلة الثانوية. The Effect of Applied Measurement Strategy Based on Constructivism Theory on Developing Grammatical Competence and Writing Performance for Secondary School Students. EKB Journal Management System, 25(8.1), 11-102. doi: 10.21608/jsu.2019.224362
إيمان محمد صبري مصطفى. "فاعلية استراتيجية القياس التطبيقي القائمة على النظرية البنائية في تنمية الکفاءة النحوية والأداء الکتابي لدى طلاب المرحلة الثانوية. The Effect of Applied Measurement Strategy Based on Constructivism Theory on Developing Grammatical Competence and Writing Performance for Secondary School Students". EKB Journal Management System, 25, 8.1, 2019, 11-102. doi: 10.21608/jsu.2019.224362
مصطفى, . (2019). 'فاعلية استراتيجية القياس التطبيقي القائمة على النظرية البنائية في تنمية الکفاءة النحوية والأداء الکتابي لدى طلاب المرحلة الثانوية. The Effect of Applied Measurement Strategy Based on Constructivism Theory on Developing Grammatical Competence and Writing Performance for Secondary School Students', EKB Journal Management System, 25(8.1), pp. 11-102. doi: 10.21608/jsu.2019.224362
مصطفى, . فاعلية استراتيجية القياس التطبيقي القائمة على النظرية البنائية في تنمية الکفاءة النحوية والأداء الکتابي لدى طلاب المرحلة الثانوية. The Effect of Applied Measurement Strategy Based on Constructivism Theory on Developing Grammatical Competence and Writing Performance for Secondary School Students. EKB Journal Management System, 2019; 25(8.1): 11-102. doi: 10.21608/jsu.2019.224362