اتجاهات أعضاء هيئة التدريس والتدريب نحو دمج الطلاب ذوي الإعاقة في التعليم العالي "التربية الأساسية أنموذجـًا" Faculty members and training staff attitudes towards students with disabilities integration in higher education "Basic education as a model"
الــديحــانــي, . (2022). اتجاهات أعضاء هيئة التدريس والتدريب نحو دمج الطلاب ذوي الإعاقة في التعليم العالي "التربية الأساسية أنموذجـًا" Faculty members and training staff attitudes towards students with disabilities integration in higher education "Basic education as a model". EKB Journal Management System, 13(46.1), 1-29. doi: 10.21608/sero.2022.224430
منــال حميــدي الــديحــانــي. "اتجاهات أعضاء هيئة التدريس والتدريب نحو دمج الطلاب ذوي الإعاقة في التعليم العالي "التربية الأساسية أنموذجـًا" Faculty members and training staff attitudes towards students with disabilities integration in higher education "Basic education as a model"". EKB Journal Management System, 13, 46.1, 2022, 1-29. doi: 10.21608/sero.2022.224430
الــديحــانــي, . (2022). 'اتجاهات أعضاء هيئة التدريس والتدريب نحو دمج الطلاب ذوي الإعاقة في التعليم العالي "التربية الأساسية أنموذجـًا" Faculty members and training staff attitudes towards students with disabilities integration in higher education "Basic education as a model"', EKB Journal Management System, 13(46.1), pp. 1-29. doi: 10.21608/sero.2022.224430
الــديحــانــي, . اتجاهات أعضاء هيئة التدريس والتدريب نحو دمج الطلاب ذوي الإعاقة في التعليم العالي "التربية الأساسية أنموذجـًا" Faculty members and training staff attitudes towards students with disabilities integration in higher education "Basic education as a model". EKB Journal Management System, 2022; 13(46.1): 1-29. doi: 10.21608/sero.2022.224430