التربية الوجدانية وعلاقتها بخفض مظاهر الأليکيسثيميا لدى الطفل الأصم ومقارنته بالطفل عادي السمع Emotional Education and Its Relationship to Reducing The Manifestations of Alexithymia in The Deaf child and Its Comparison with The Normal Hearing Child
متولی, ., لبيب, . (2021). التربية الوجدانية وعلاقتها بخفض مظاهر الأليکيسثيميا لدى الطفل الأصم ومقارنته بالطفل عادي السمع Emotional Education and Its Relationship to Reducing The Manifestations of Alexithymia in The Deaf child and Its Comparison with The Normal Hearing Child. EKB Journal Management System, 19(19), 1-80. doi: 10.21608/dftt.2022.90813.1045
د. فکری لطیف متولی; د./ صابرين عبد العاطي لبيب لبيب. "التربية الوجدانية وعلاقتها بخفض مظاهر الأليکيسثيميا لدى الطفل الأصم ومقارنته بالطفل عادي السمع Emotional Education and Its Relationship to Reducing The Manifestations of Alexithymia in The Deaf child and Its Comparison with The Normal Hearing Child". EKB Journal Management System, 19, 19, 2021, 1-80. doi: 10.21608/dftt.2022.90813.1045
متولی, ., لبيب, . (2021). 'التربية الوجدانية وعلاقتها بخفض مظاهر الأليکيسثيميا لدى الطفل الأصم ومقارنته بالطفل عادي السمع Emotional Education and Its Relationship to Reducing The Manifestations of Alexithymia in The Deaf child and Its Comparison with The Normal Hearing Child', EKB Journal Management System, 19(19), pp. 1-80. doi: 10.21608/dftt.2022.90813.1045
متولی, ., لبيب, . التربية الوجدانية وعلاقتها بخفض مظاهر الأليکيسثيميا لدى الطفل الأصم ومقارنته بالطفل عادي السمع Emotional Education and Its Relationship to Reducing The Manifestations of Alexithymia in The Deaf child and Its Comparison with The Normal Hearing Child. EKB Journal Management System, 2021; 19(19): 1-80. doi: 10.21608/dftt.2022.90813.1045