فاعلية المؤسسات الجامعية في تنمية قيم المواطنة الرقمية لدى لطلابها فى ضوء استراتيجية المملکة العربية السعودية للتنمية المستدامة 2030م The effectiveness of university institutions in developing the values of digital citizenship for their students In light of the Kingdom of Saudi Arabia’s strategy for sustainable development 2030
علد الله, . (2022). فاعلية المؤسسات الجامعية في تنمية قيم المواطنة الرقمية لدى لطلابها فى ضوء استراتيجية المملکة العربية السعودية للتنمية المستدامة 2030م The effectiveness of university institutions in developing the values of digital citizenship for their students In light of the Kingdom of Saudi Arabia’s strategy for sustainable development 2030. EKB Journal Management System, 72(1), 148-185. doi: 10.21608/egjsw.2022.123056.1064
الأمين محمد البشير علد الله. "فاعلية المؤسسات الجامعية في تنمية قيم المواطنة الرقمية لدى لطلابها فى ضوء استراتيجية المملکة العربية السعودية للتنمية المستدامة 2030م The effectiveness of university institutions in developing the values of digital citizenship for their students In light of the Kingdom of Saudi Arabia’s strategy for sustainable development 2030". EKB Journal Management System, 72, 1, 2022, 148-185. doi: 10.21608/egjsw.2022.123056.1064
علد الله, . (2022). 'فاعلية المؤسسات الجامعية في تنمية قيم المواطنة الرقمية لدى لطلابها فى ضوء استراتيجية المملکة العربية السعودية للتنمية المستدامة 2030م The effectiveness of university institutions in developing the values of digital citizenship for their students In light of the Kingdom of Saudi Arabia’s strategy for sustainable development 2030', EKB Journal Management System, 72(1), pp. 148-185. doi: 10.21608/egjsw.2022.123056.1064
علد الله, . فاعلية المؤسسات الجامعية في تنمية قيم المواطنة الرقمية لدى لطلابها فى ضوء استراتيجية المملکة العربية السعودية للتنمية المستدامة 2030م The effectiveness of university institutions in developing the values of digital citizenship for their students In light of the Kingdom of Saudi Arabia’s strategy for sustainable development 2030. EKB Journal Management System, 2022; 72(1): 148-185. doi: 10.21608/egjsw.2022.123056.1064