برنامج إرشادي انتقائي تكاملي لخفض الصعوبات الانفعالية والاجتماعية لدي الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية A Selective Integrative Counseling Program to Reduce Emotional and Social Difficulties for Children with Developmental Learning Disabilities.
Ahmed, G. (2022). برنامج إرشادي انتقائي تكاملي لخفض الصعوبات الانفعالية والاجتماعية لدي الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية A Selective Integrative Counseling Program to Reduce Emotional and Social Difficulties for Children with Developmental Learning Disabilities.. EKB Journal Management System, 23(2), 327-391. doi: 10.21608/dftt.2022.134958.1111
Ghada Farghal Gaber Ahmed. "برنامج إرشادي انتقائي تكاملي لخفض الصعوبات الانفعالية والاجتماعية لدي الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية A Selective Integrative Counseling Program to Reduce Emotional and Social Difficulties for Children with Developmental Learning Disabilities.". EKB Journal Management System, 23, 2, 2022, 327-391. doi: 10.21608/dftt.2022.134958.1111
Ahmed, G. (2022). 'برنامج إرشادي انتقائي تكاملي لخفض الصعوبات الانفعالية والاجتماعية لدي الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية A Selective Integrative Counseling Program to Reduce Emotional and Social Difficulties for Children with Developmental Learning Disabilities.', EKB Journal Management System, 23(2), pp. 327-391. doi: 10.21608/dftt.2022.134958.1111
Ahmed, G. برنامج إرشادي انتقائي تكاملي لخفض الصعوبات الانفعالية والاجتماعية لدي الأطفال ذوي صعوبات التعلم النمائية A Selective Integrative Counseling Program to Reduce Emotional and Social Difficulties for Children with Developmental Learning Disabilities.. EKB Journal Management System, 2022; 23(2): 327-391. doi: 10.21608/dftt.2022.134958.1111