واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents
الطلحي, ., معـاجينـي, . (2022). واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents. EKB Journal Management System, 14(50.2), 105-141. doi: 10.21608/sero.2022.269675
مهــا عبد الرحمـن حـامد الطلحي; حســن أســامـة معـاجينـي. "واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents". EKB Journal Management System, 14, 50.2, 2022, 105-141. doi: 10.21608/sero.2022.269675
الطلحي, ., معـاجينـي, . (2022). 'واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents', EKB Journal Management System, 14(50.2), pp. 105-141. doi: 10.21608/sero.2022.269675
الطلحي, ., معـاجينـي, . واقع توظيف التطبيقات الرقمية في تدريس الطلبة من ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم وأولياء أمورهم في مدينة جدة The Reality of Using Digital Applications in Teaching Students with Autism Spectrum Disorder in Jeddah from the Perspective of their Teachers and Parents. EKB Journal Management System, 2022; 14(50.2): 105-141. doi: 10.21608/sero.2022.269675