برنامج إرشادي باستخدام العلاج العقلاني الانفعالي لتنمية بعد تحديد المشاعر لدي ضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال A Counseling Program using The Rational Emotive Therapy to develop the dimension of identifying the feelings for hard of hearing children in the Kindergarten Stage
أحمد مصطفى كمال, ., رشاد راوي, ., صابر حسانين, . (2022). برنامج إرشادي باستخدام العلاج العقلاني الانفعالي لتنمية بعد تحديد المشاعر لدي ضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال A Counseling Program using The Rational Emotive Therapy to develop the dimension of identifying the feelings for hard of hearing children in the Kindergarten Stage. EKB Journal Management System, 23(3), 471-505. doi: 10.21608/jkfb.2022.275285
أ/ سارة أحمد مصطفى كمال; إشراف: أ.م.د/ وفاء رشاد راوي; د/ إيمان صابر حسانين. "برنامج إرشادي باستخدام العلاج العقلاني الانفعالي لتنمية بعد تحديد المشاعر لدي ضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال A Counseling Program using The Rational Emotive Therapy to develop the dimension of identifying the feelings for hard of hearing children in the Kindergarten Stage". EKB Journal Management System, 23, 3, 2022, 471-505. doi: 10.21608/jkfb.2022.275285
أحمد مصطفى كمال, ., رشاد راوي, ., صابر حسانين, . (2022). 'برنامج إرشادي باستخدام العلاج العقلاني الانفعالي لتنمية بعد تحديد المشاعر لدي ضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال A Counseling Program using The Rational Emotive Therapy to develop the dimension of identifying the feelings for hard of hearing children in the Kindergarten Stage', EKB Journal Management System, 23(3), pp. 471-505. doi: 10.21608/jkfb.2022.275285
أحمد مصطفى كمال, ., رشاد راوي, ., صابر حسانين, . برنامج إرشادي باستخدام العلاج العقلاني الانفعالي لتنمية بعد تحديد المشاعر لدي ضعاف السمع في مرحلة رياض الأطفال A Counseling Program using The Rational Emotive Therapy to develop the dimension of identifying the feelings for hard of hearing children in the Kindergarten Stage. EKB Journal Management System, 2022; 23(3): 471-505. doi: 10.21608/jkfb.2022.275285