منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students"
داوود, ., سيد, . (2022). منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students". EKB Journal Management System, 9(14), 78-152. doi: 10.21608/ijcte.2022.170226.1065
أحمد سيد إبراهيم داوود; عمرو جابر قرني سيد سيد. "منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students"". EKB Journal Management System, 9, 14, 2022, 78-152. doi: 10.21608/ijcte.2022.170226.1065
داوود, ., سيد, . (2022). 'منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students"', EKB Journal Management System, 9(14), pp. 78-152. doi: 10.21608/ijcte.2022.170226.1065
داوود, ., سيد, . منهج مقترح للفلسفة والتاريخ قائم على مدخل العلوم البينية لتنمية التفكير المنتج والتنظيم الذاتي لدى طلاب المرحلة الثانوية "A Proposed Curriculum for Philosophy and History Based on Interdisciplinary Approach for Develop Productive Thinking and Self-regulation among Secondary Stage Students". EKB Journal Management System, 2022; 9(14): 78-152. doi: 10.21608/ijcte.2022.170226.1065