دور أساليب استثارة الدافعية و تنمية التفكير في تحقيق أهداف مقرر التقنية الرقمية (1-2) للصف الأول الثانوي نظام المسارات The role of arousing motivation methods and thinking development in achieving the objectives of the digital technology course (1-2) for the first secondary grade students, the tracks system
خياط, ., باسليم, . (2023). دور أساليب استثارة الدافعية و تنمية التفكير في تحقيق أهداف مقرر التقنية الرقمية (1-2) للصف الأول الثانوي نظام المسارات The role of arousing motivation methods and thinking development in achieving the objectives of the digital technology course (1-2) for the first secondary grade students, the tracks system. EKB Journal Management System, 16(16), 236-281. doi: 10.21608/jeor.2023.279687
ندى محمد عدنان رمزي خياط; عبد الله بن مبارك باسليم. "دور أساليب استثارة الدافعية و تنمية التفكير في تحقيق أهداف مقرر التقنية الرقمية (1-2) للصف الأول الثانوي نظام المسارات The role of arousing motivation methods and thinking development in achieving the objectives of the digital technology course (1-2) for the first secondary grade students, the tracks system". EKB Journal Management System, 16, 16, 2023, 236-281. doi: 10.21608/jeor.2023.279687
خياط, ., باسليم, . (2023). 'دور أساليب استثارة الدافعية و تنمية التفكير في تحقيق أهداف مقرر التقنية الرقمية (1-2) للصف الأول الثانوي نظام المسارات The role of arousing motivation methods and thinking development in achieving the objectives of the digital technology course (1-2) for the first secondary grade students, the tracks system', EKB Journal Management System, 16(16), pp. 236-281. doi: 10.21608/jeor.2023.279687
خياط, ., باسليم, . دور أساليب استثارة الدافعية و تنمية التفكير في تحقيق أهداف مقرر التقنية الرقمية (1-2) للصف الأول الثانوي نظام المسارات The role of arousing motivation methods and thinking development in achieving the objectives of the digital technology course (1-2) for the first secondary grade students, the tracks system. EKB Journal Management System, 2023; 16(16): 236-281. doi: 10.21608/jeor.2023.279687