الجدارات الرقمية المهنية كمدخل لتطوير برامج إعداد معلمات الطفولة المبكرة في ضوء إطار تيباك (TPACK) والإطار الأوروبي - (DigCompEdu) تصور مقترح Professional Digital Competencies as an approach to develop of Early Childhood Teachers’ Preparation Programs in light of the TPACK and the European frameworks (DigCompEdu)- A Proposed Vision
العزب, . (2023). الجدارات الرقمية المهنية كمدخل لتطوير برامج إعداد معلمات الطفولة المبكرة في ضوء إطار تيباك (TPACK) والإطار الأوروبي - (DigCompEdu) تصور مقترح Professional Digital Competencies as an approach to develop of Early Childhood Teachers’ Preparation Programs in light of the TPACK and the European frameworks (DigCompEdu)- A Proposed Vision. EKB Journal Management System, 24(3), 369-438. doi: 10.21608/jkfb.2023.293576
هانى السيد محمد العزب. "الجدارات الرقمية المهنية كمدخل لتطوير برامج إعداد معلمات الطفولة المبكرة في ضوء إطار تيباك (TPACK) والإطار الأوروبي - (DigCompEdu) تصور مقترح Professional Digital Competencies as an approach to develop of Early Childhood Teachers’ Preparation Programs in light of the TPACK and the European frameworks (DigCompEdu)- A Proposed Vision". EKB Journal Management System, 24, 3, 2023, 369-438. doi: 10.21608/jkfb.2023.293576
العزب, . (2023). 'الجدارات الرقمية المهنية كمدخل لتطوير برامج إعداد معلمات الطفولة المبكرة في ضوء إطار تيباك (TPACK) والإطار الأوروبي - (DigCompEdu) تصور مقترح Professional Digital Competencies as an approach to develop of Early Childhood Teachers’ Preparation Programs in light of the TPACK and the European frameworks (DigCompEdu)- A Proposed Vision', EKB Journal Management System, 24(3), pp. 369-438. doi: 10.21608/jkfb.2023.293576
العزب, . الجدارات الرقمية المهنية كمدخل لتطوير برامج إعداد معلمات الطفولة المبكرة في ضوء إطار تيباك (TPACK) والإطار الأوروبي - (DigCompEdu) تصور مقترح Professional Digital Competencies as an approach to develop of Early Childhood Teachers’ Preparation Programs in light of the TPACK and the European frameworks (DigCompEdu)- A Proposed Vision. EKB Journal Management System, 2023; 24(3): 369-438. doi: 10.21608/jkfb.2023.293576