برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . (2023). برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students. EKB Journal Management System, 10(17), 80-128. doi: 10.21608/ijcte.2022.169832.1064
جهاد محمود توفيق أحمد عبدالغفار; صابر عبد المنعم; شيماء مصطفى العمري. "برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students". EKB Journal Management System, 10, 17, 2023, 80-128. doi: 10.21608/ijcte.2022.169832.1064
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . (2023). 'برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students', EKB Journal Management System, 10(17), pp. 80-128. doi: 10.21608/ijcte.2022.169832.1064
محمود توفيق أحمد عبدالغفار, ., عبد المنعم, ., مصطفى العمري, . برنامج إثرائي مقترح قائم على نظرية المعنى لتنمية مهارات الكتابة الإقناعية لطلاب المرحلة الثانوية A Suggested Enrichment Program Based on the Theory of Meaning for Developing the Skills of Persuasive Writing among Secondary Stage Students. EKB Journal Management System, 2023; 10(17): 80-128. doi: 10.21608/ijcte.2022.169832.1064