دراسة بنائية لإستخدام مهارات العلاج بالتكامل الحسي لدي الطالبة المعلمة ببرنامج التربية الخاصة A constructive study of the use of sensory integration therapy skills for the student teacher in the special education program
محمد وحسن وباخوم, . (2023). دراسة بنائية لإستخدام مهارات العلاج بالتكامل الحسي لدي الطالبة المعلمة ببرنامج التربية الخاصة A constructive study of the use of sensory integration therapy skills for the student teacher in the special education program. EKB Journal Management System, 25(1), 237-256. doi: 10.21608/jkfb.2023.298767
بوسينة شعبان محمد إشراف: أ.د/ نبيل السيد حسن أ.د/ رأفت محمد وحسن وباخوم. "دراسة بنائية لإستخدام مهارات العلاج بالتكامل الحسي لدي الطالبة المعلمة ببرنامج التربية الخاصة A constructive study of the use of sensory integration therapy skills for the student teacher in the special education program". EKB Journal Management System, 25, 1, 2023, 237-256. doi: 10.21608/jkfb.2023.298767
محمد وحسن وباخوم, . (2023). 'دراسة بنائية لإستخدام مهارات العلاج بالتكامل الحسي لدي الطالبة المعلمة ببرنامج التربية الخاصة A constructive study of the use of sensory integration therapy skills for the student teacher in the special education program', EKB Journal Management System, 25(1), pp. 237-256. doi: 10.21608/jkfb.2023.298767
محمد وحسن وباخوم, . دراسة بنائية لإستخدام مهارات العلاج بالتكامل الحسي لدي الطالبة المعلمة ببرنامج التربية الخاصة A constructive study of the use of sensory integration therapy skills for the student teacher in the special education program. EKB Journal Management System, 2023; 25(1): 237-256. doi: 10.21608/jkfb.2023.298767