فاعلية برنامج مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم (NGSS) لتنمية التحصيل واتخاذ القرار لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت The Effectiveness of A proposed program based on Next Generation Science Standards (NGSS) to develop Achievement and Decision-making among fifth grade pupils in the State of Kuwait
الحربي, ., الموجي, ., عفيفي, . (2023). فاعلية برنامج مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم (NGSS) لتنمية التحصيل واتخاذ القرار لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت The Effectiveness of A proposed program based on Next Generation Science Standards (NGSS) to develop Achievement and Decision-making among fifth grade pupils in the State of Kuwait. EKB Journal Management System, 11(18), 69-96. doi: 10.21608/ijcte.2023.200196.1076
غالية الحربي; أماني الموجي; أميمة عفيفي. "فاعلية برنامج مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم (NGSS) لتنمية التحصيل واتخاذ القرار لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت The Effectiveness of A proposed program based on Next Generation Science Standards (NGSS) to develop Achievement and Decision-making among fifth grade pupils in the State of Kuwait". EKB Journal Management System, 11, 18, 2023, 69-96. doi: 10.21608/ijcte.2023.200196.1076
الحربي, ., الموجي, ., عفيفي, . (2023). 'فاعلية برنامج مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم (NGSS) لتنمية التحصيل واتخاذ القرار لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت The Effectiveness of A proposed program based on Next Generation Science Standards (NGSS) to develop Achievement and Decision-making among fifth grade pupils in the State of Kuwait', EKB Journal Management System, 11(18), pp. 69-96. doi: 10.21608/ijcte.2023.200196.1076
الحربي, ., الموجي, ., عفيفي, . فاعلية برنامج مقترح قائم على معايير العلوم للجيل القادم (NGSS) لتنمية التحصيل واتخاذ القرار لدى تلاميذ الصف الخامس الابتدائي بدولة الكويت The Effectiveness of A proposed program based on Next Generation Science Standards (NGSS) to develop Achievement and Decision-making among fifth grade pupils in the State of Kuwait. EKB Journal Management System, 2023; 11(18): 69-96. doi: 10.21608/ijcte.2023.200196.1076