فاعلية برنامج مقترح في العلوم قائم على مدخل التعليم المتمايز لتنمية التحصيل ومهارات حل المشكلات لدى تلاميذ الصف الخامس بدولة الكويت Effectiveness of proposed program based on the Differentiated Instruction approach to develop the Achievement and Problem-Solving Skills for fifth grade students in the State of Kuwait
العوام, ., الموجي, ., الرشيدي, . (2023). فاعلية برنامج مقترح في العلوم قائم على مدخل التعليم المتمايز لتنمية التحصيل ومهارات حل المشكلات لدى تلاميذ الصف الخامس بدولة الكويت Effectiveness of proposed program based on the Differentiated Instruction approach to develop the Achievement and Problem-Solving Skills for fifth grade students in the State of Kuwait. EKB Journal Management System, 11(19), 34-65. doi: 10.21608/ijcte.2023.200352.1077
سارة العوام; أماني الموجي; خالد الرشيدي. "فاعلية برنامج مقترح في العلوم قائم على مدخل التعليم المتمايز لتنمية التحصيل ومهارات حل المشكلات لدى تلاميذ الصف الخامس بدولة الكويت Effectiveness of proposed program based on the Differentiated Instruction approach to develop the Achievement and Problem-Solving Skills for fifth grade students in the State of Kuwait". EKB Journal Management System, 11, 19, 2023, 34-65. doi: 10.21608/ijcte.2023.200352.1077
العوام, ., الموجي, ., الرشيدي, . (2023). 'فاعلية برنامج مقترح في العلوم قائم على مدخل التعليم المتمايز لتنمية التحصيل ومهارات حل المشكلات لدى تلاميذ الصف الخامس بدولة الكويت Effectiveness of proposed program based on the Differentiated Instruction approach to develop the Achievement and Problem-Solving Skills for fifth grade students in the State of Kuwait', EKB Journal Management System, 11(19), pp. 34-65. doi: 10.21608/ijcte.2023.200352.1077
العوام, ., الموجي, ., الرشيدي, . فاعلية برنامج مقترح في العلوم قائم على مدخل التعليم المتمايز لتنمية التحصيل ومهارات حل المشكلات لدى تلاميذ الصف الخامس بدولة الكويت Effectiveness of proposed program based on the Differentiated Instruction approach to develop the Achievement and Problem-Solving Skills for fifth grade students in the State of Kuwait. EKB Journal Management System, 2023; 11(19): 34-65. doi: 10.21608/ijcte.2023.200352.1077