أثر اختلاف مصدر الدعم (معلم- أقران) في تطبيق Nearpod على تنمية مهارات حل المشكلات والتحصيل الدراسي في مادة الدراسات الاجتماعية The effect of the difference in the source of support (teacher - peers) in the Nearpod application on the development of problem-solving skills and academic achievement in social studies
Shemy, N. (2023). أثر اختلاف مصدر الدعم (معلم- أقران) في تطبيق Nearpod على تنمية مهارات حل المشكلات والتحصيل الدراسي في مادة الدراسات الاجتماعية The effect of the difference in the source of support (teacher - peers) in the Nearpod application on the development of problem-solving skills and academic achievement in social studies. EKB Journal Management System, 11(19), 1-33. doi: 10.21608/ijcte.2023.214600.1091
Nader Shemy. "أثر اختلاف مصدر الدعم (معلم- أقران) في تطبيق Nearpod على تنمية مهارات حل المشكلات والتحصيل الدراسي في مادة الدراسات الاجتماعية The effect of the difference in the source of support (teacher - peers) in the Nearpod application on the development of problem-solving skills and academic achievement in social studies". EKB Journal Management System, 11, 19, 2023, 1-33. doi: 10.21608/ijcte.2023.214600.1091
Shemy, N. (2023). 'أثر اختلاف مصدر الدعم (معلم- أقران) في تطبيق Nearpod على تنمية مهارات حل المشكلات والتحصيل الدراسي في مادة الدراسات الاجتماعية The effect of the difference in the source of support (teacher - peers) in the Nearpod application on the development of problem-solving skills and academic achievement in social studies', EKB Journal Management System, 11(19), pp. 1-33. doi: 10.21608/ijcte.2023.214600.1091
Shemy, N. أثر اختلاف مصدر الدعم (معلم- أقران) في تطبيق Nearpod على تنمية مهارات حل المشكلات والتحصيل الدراسي في مادة الدراسات الاجتماعية The effect of the difference in the source of support (teacher - peers) in the Nearpod application on the development of problem-solving skills and academic achievement in social studies. EKB Journal Management System, 2023; 11(19): 1-33. doi: 10.21608/ijcte.2023.214600.1091