فاعلية بيئة تعلم إلكترونية تشاركية (تسلسلية/ تآزرية) فــي تنميــــة مهـــارات الطبــاعـــة ثــلاثيــة الأبعــــاد لــــدى طالبــات المرحلــة الثــانــويــــة The Effectiveness of Electronic Collaborative Learning Environment (Sequential / Synergistic) in the Developing for Three-Dimensional Printing Skills for Secondary School Student
الحربــي, ., المدهوني, . (2023). فاعلية بيئة تعلم إلكترونية تشاركية (تسلسلية/ تآزرية) فــي تنميــــة مهـــارات الطبــاعـــة ثــلاثيــة الأبعــــاد لــــدى طالبــات المرحلــة الثــانــويــــة The Effectiveness of Electronic Collaborative Learning Environment (Sequential / Synergistic) in the Developing for Three-Dimensional Printing Skills for Secondary School Student. EKB Journal Management System, 19(19), 1-44. doi: 10.21608/jeor.2023.310058
هــاجــر صالــح فــلاح الحربــي; فوزية بنت عبد الله المدهوني. "فاعلية بيئة تعلم إلكترونية تشاركية (تسلسلية/ تآزرية) فــي تنميــــة مهـــارات الطبــاعـــة ثــلاثيــة الأبعــــاد لــــدى طالبــات المرحلــة الثــانــويــــة The Effectiveness of Electronic Collaborative Learning Environment (Sequential / Synergistic) in the Developing for Three-Dimensional Printing Skills for Secondary School Student". EKB Journal Management System, 19, 19, 2023, 1-44. doi: 10.21608/jeor.2023.310058
الحربــي, ., المدهوني, . (2023). 'فاعلية بيئة تعلم إلكترونية تشاركية (تسلسلية/ تآزرية) فــي تنميــــة مهـــارات الطبــاعـــة ثــلاثيــة الأبعــــاد لــــدى طالبــات المرحلــة الثــانــويــــة The Effectiveness of Electronic Collaborative Learning Environment (Sequential / Synergistic) in the Developing for Three-Dimensional Printing Skills for Secondary School Student', EKB Journal Management System, 19(19), pp. 1-44. doi: 10.21608/jeor.2023.310058
الحربــي, ., المدهوني, . فاعلية بيئة تعلم إلكترونية تشاركية (تسلسلية/ تآزرية) فــي تنميــــة مهـــارات الطبــاعـــة ثــلاثيــة الأبعــــاد لــــدى طالبــات المرحلــة الثــانــويــــة The Effectiveness of Electronic Collaborative Learning Environment (Sequential / Synergistic) in the Developing for Three-Dimensional Printing Skills for Secondary School Student. EKB Journal Management System, 2023; 19(19): 1-44. doi: 10.21608/jeor.2023.310058