واقع استخدام الدروس التفاعلية لدى طلاب ذوي الاعاقة الفكرية من وجهــة نظــر معلميهــم بمــدينــة جــــدة The reality of using interactive lessons for students with intellectual disabilities from the point of view of their teachers in Jeddah
بخاري, ., الجنــــــدي, . (2023). واقع استخدام الدروس التفاعلية لدى طلاب ذوي الاعاقة الفكرية من وجهــة نظــر معلميهــم بمــدينــة جــــدة The reality of using interactive lessons for students with intellectual disabilities from the point of view of their teachers in Jeddah. EKB Journal Management System, 19(19), 45-67. doi: 10.21608/jeor.2023.310059
أبرار عدنان عبد الله بخاري; زينــــب الجنــــــدي. "واقع استخدام الدروس التفاعلية لدى طلاب ذوي الاعاقة الفكرية من وجهــة نظــر معلميهــم بمــدينــة جــــدة The reality of using interactive lessons for students with intellectual disabilities from the point of view of their teachers in Jeddah". EKB Journal Management System, 19, 19, 2023, 45-67. doi: 10.21608/jeor.2023.310059
بخاري, ., الجنــــــدي, . (2023). 'واقع استخدام الدروس التفاعلية لدى طلاب ذوي الاعاقة الفكرية من وجهــة نظــر معلميهــم بمــدينــة جــــدة The reality of using interactive lessons for students with intellectual disabilities from the point of view of their teachers in Jeddah', EKB Journal Management System, 19(19), pp. 45-67. doi: 10.21608/jeor.2023.310059
بخاري, ., الجنــــــدي, . واقع استخدام الدروس التفاعلية لدى طلاب ذوي الاعاقة الفكرية من وجهــة نظــر معلميهــم بمــدينــة جــــدة The reality of using interactive lessons for students with intellectual disabilities from the point of view of their teachers in Jeddah. EKB Journal Management System, 2023; 19(19): 45-67. doi: 10.21608/jeor.2023.310059