دور التصميم الشامل للتعلم في تحسين جودة التعلم الأكاديمي للطلبة ذوي صعوبات التعلم: مراجعة منهجية The role of universal design for learning in improving the quality of learning for students with learning disabilities: A systematic review
الشهـــري, ., الحـــربـــي, ., القــرنــــي, . (2023). دور التصميم الشامل للتعلم في تحسين جودة التعلم الأكاديمي للطلبة ذوي صعوبات التعلم: مراجعة منهجية The role of universal design for learning in improving the quality of learning for students with learning disabilities: A systematic review. EKB Journal Management System, 16(57.2), 73-100. doi: 10.21608/sero.2023.318899
رنـــا الشهـــري; مشـــاعـــل الحـــربـــي; منــى القــرنــــي. "دور التصميم الشامل للتعلم في تحسين جودة التعلم الأكاديمي للطلبة ذوي صعوبات التعلم: مراجعة منهجية The role of universal design for learning in improving the quality of learning for students with learning disabilities: A systematic review". EKB Journal Management System, 16, 57.2, 2023, 73-100. doi: 10.21608/sero.2023.318899
الشهـــري, ., الحـــربـــي, ., القــرنــــي, . (2023). 'دور التصميم الشامل للتعلم في تحسين جودة التعلم الأكاديمي للطلبة ذوي صعوبات التعلم: مراجعة منهجية The role of universal design for learning in improving the quality of learning for students with learning disabilities: A systematic review', EKB Journal Management System, 16(57.2), pp. 73-100. doi: 10.21608/sero.2023.318899
الشهـــري, ., الحـــربـــي, ., القــرنــــي, . دور التصميم الشامل للتعلم في تحسين جودة التعلم الأكاديمي للطلبة ذوي صعوبات التعلم: مراجعة منهجية The role of universal design for learning in improving the quality of learning for students with learning disabilities: A systematic review. EKB Journal Management System, 2023; 16(57.2): 73-100. doi: 10.21608/sero.2023.318899