فاعلية برنامج تدريبي مقترح لتنمية أنماط التفكير الرياضي لدى معلمات التلميذات ذوات صعوبات التعلم وأثره على كفاءتهن التدريسية The Effectiveness of a Proposed Training Program for Developing Mathematical Thinking Patterns Among Teachers of Students with Learning Disabilities and its Impact on Their Teaching Competencies
سنــدي, ., الكثـيري, . (2023). فاعلية برنامج تدريبي مقترح لتنمية أنماط التفكير الرياضي لدى معلمات التلميذات ذوات صعوبات التعلم وأثره على كفاءتهن التدريسية The Effectiveness of a Proposed Training Program for Developing Mathematical Thinking Patterns Among Teachers of Students with Learning Disabilities and its Impact on Their Teaching Competencies. EKB Journal Management System, 16(58.2), 61-109. doi: 10.21608/sero.2023.326432
لجـين محمــود محمــد سنــدي; نـورة عـلي زيــد الكثـيري. "فاعلية برنامج تدريبي مقترح لتنمية أنماط التفكير الرياضي لدى معلمات التلميذات ذوات صعوبات التعلم وأثره على كفاءتهن التدريسية The Effectiveness of a Proposed Training Program for Developing Mathematical Thinking Patterns Among Teachers of Students with Learning Disabilities and its Impact on Their Teaching Competencies". EKB Journal Management System, 16, 58.2, 2023, 61-109. doi: 10.21608/sero.2023.326432
سنــدي, ., الكثـيري, . (2023). 'فاعلية برنامج تدريبي مقترح لتنمية أنماط التفكير الرياضي لدى معلمات التلميذات ذوات صعوبات التعلم وأثره على كفاءتهن التدريسية The Effectiveness of a Proposed Training Program for Developing Mathematical Thinking Patterns Among Teachers of Students with Learning Disabilities and its Impact on Their Teaching Competencies', EKB Journal Management System, 16(58.2), pp. 61-109. doi: 10.21608/sero.2023.326432
سنــدي, ., الكثـيري, . فاعلية برنامج تدريبي مقترح لتنمية أنماط التفكير الرياضي لدى معلمات التلميذات ذوات صعوبات التعلم وأثره على كفاءتهن التدريسية The Effectiveness of a Proposed Training Program for Developing Mathematical Thinking Patterns Among Teachers of Students with Learning Disabilities and its Impact on Their Teaching Competencies. EKB Journal Management System, 2023; 16(58.2): 61-109. doi: 10.21608/sero.2023.326432