نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . (2023). نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences. EKB Journal Management System, 13(22), 149-177. doi: 10.21608/ijcte.2023.332210
محمد عبد الرحيم; منى الجزار; نهي احمد. "نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences". EKB Journal Management System, 13, 22, 2023, 149-177. doi: 10.21608/ijcte.2023.332210
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . (2023). 'نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences', EKB Journal Management System, 13(22), pp. 149-177. doi: 10.21608/ijcte.2023.332210
عبد الرحيم, ., الجزار, ., احمد, . نمط الأسئلة السابرة وأثر تفاعله مع الدافعية الأكاديمية بالمحاضرة الإلكترونية في التحصيل لدى طلاب المعاهد العليا للعلوم الإدارية The style of probing questions and the effect of its interaction with academic motivation via electronic lecture on achievement among students of the Higher Institutes of Administrative Sciences. EKB Journal Management System, 2023; 13(22): 149-177. doi: 10.21608/ijcte.2023.332210