أثر استخدام التعليم المتمايز في تنمية حل المشكلات الرياضياتية ومهارات التفكير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effect of Using Differentiated Instruction in Developing Mathematical Problem Solving and Visual Thinking Skills Among Middle School Students
محمد, . (2023). أثر استخدام التعليم المتمايز في تنمية حل المشكلات الرياضياتية ومهارات التفكير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effect of Using Differentiated Instruction in Developing Mathematical Problem Solving and Visual Thinking Skills Among Middle School Students. EKB Journal Management System, 26(7.2), 239-273. doi: 10.21608/armin.2023.335533
خلف الله حلمي فاوي محمد. "أثر استخدام التعليم المتمايز في تنمية حل المشكلات الرياضياتية ومهارات التفكير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effect of Using Differentiated Instruction in Developing Mathematical Problem Solving and Visual Thinking Skills Among Middle School Students". EKB Journal Management System, 26, 7.2, 2023, 239-273. doi: 10.21608/armin.2023.335533
محمد, . (2023). 'أثر استخدام التعليم المتمايز في تنمية حل المشكلات الرياضياتية ومهارات التفكير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effect of Using Differentiated Instruction in Developing Mathematical Problem Solving and Visual Thinking Skills Among Middle School Students', EKB Journal Management System, 26(7.2), pp. 239-273. doi: 10.21608/armin.2023.335533
محمد, . أثر استخدام التعليم المتمايز في تنمية حل المشكلات الرياضياتية ومهارات التفكير البصري لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effect of Using Differentiated Instruction in Developing Mathematical Problem Solving and Visual Thinking Skills Among Middle School Students. EKB Journal Management System, 2023; 26(7.2): 239-273. doi: 10.21608/armin.2023.335533