اليقظة العقلية ودورها في تحسين الصمود الأكاديمي والدافعية لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mindfulness and its Role in Improving Academic Resilience and Motivation Among Students of the Faculty of Early Childhood Education
فايد, ., ابو ورده, ., الغرباوى, ., محمد, . (2023). اليقظة العقلية ودورها في تحسين الصمود الأكاديمي والدافعية لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mindfulness and its Role in Improving Academic Resilience and Motivation Among Students of the Faculty of Early Childhood Education. EKB Journal Management System, 10(1), 789-813. doi: 10.21608/maml.2023.346093
جمال عطيه فايد; سها عبد الوهاب بكر ابو ورده; لمياء سعد الغرباوى; روحية عاطف محى الدين محمد. "اليقظة العقلية ودورها في تحسين الصمود الأكاديمي والدافعية لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mindfulness and its Role in Improving Academic Resilience and Motivation Among Students of the Faculty of Early Childhood Education". EKB Journal Management System, 10, 1, 2023, 789-813. doi: 10.21608/maml.2023.346093
فايد, ., ابو ورده, ., الغرباوى, ., محمد, . (2023). 'اليقظة العقلية ودورها في تحسين الصمود الأكاديمي والدافعية لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mindfulness and its Role in Improving Academic Resilience and Motivation Among Students of the Faculty of Early Childhood Education', EKB Journal Management System, 10(1), pp. 789-813. doi: 10.21608/maml.2023.346093
فايد, ., ابو ورده, ., الغرباوى, ., محمد, . اليقظة العقلية ودورها في تحسين الصمود الأكاديمي والدافعية لدى طالبات كلية التربية للطفولة المبكرة Mindfulness and its Role in Improving Academic Resilience and Motivation Among Students of the Faculty of Early Childhood Education. EKB Journal Management System, 2023; 10(1): 789-813. doi: 10.21608/maml.2023.346093