بيئات الواقع الممتد وأثرها في تنمية مهارات التفكير الناقد لدى طالبات المرحلة المتوسطة في ضوء اختلاف كثافة الدعم الإلكتروني Impact of the Difference in the Intensity of Electronic Support Through Extended Reality Environments on the Development of Critical Thinking Skills Among Middle School Female Students.
محمد بهران, ., عبد الله الجندي, ., محمد عائض العمري, . (2023). بيئات الواقع الممتد وأثرها في تنمية مهارات التفكير الناقد لدى طالبات المرحلة المتوسطة في ضوء اختلاف كثافة الدعم الإلكتروني Impact of the Difference in the Intensity of Electronic Support Through Extended Reality Environments on the Development of Critical Thinking Skills Among Middle School Female Students.. EKB Journal Management System, 18(18), 887-959. doi: 10.21608/sjsep.2024.266527.1022
عائشة محمد بهران; علياء عبد الله الجندي; جميلة محمد عائض العمري. "بيئات الواقع الممتد وأثرها في تنمية مهارات التفكير الناقد لدى طالبات المرحلة المتوسطة في ضوء اختلاف كثافة الدعم الإلكتروني Impact of the Difference in the Intensity of Electronic Support Through Extended Reality Environments on the Development of Critical Thinking Skills Among Middle School Female Students.". EKB Journal Management System, 18, 18, 2023, 887-959. doi: 10.21608/sjsep.2024.266527.1022
محمد بهران, ., عبد الله الجندي, ., محمد عائض العمري, . (2023). 'بيئات الواقع الممتد وأثرها في تنمية مهارات التفكير الناقد لدى طالبات المرحلة المتوسطة في ضوء اختلاف كثافة الدعم الإلكتروني Impact of the Difference in the Intensity of Electronic Support Through Extended Reality Environments on the Development of Critical Thinking Skills Among Middle School Female Students.', EKB Journal Management System, 18(18), pp. 887-959. doi: 10.21608/sjsep.2024.266527.1022
محمد بهران, ., عبد الله الجندي, ., محمد عائض العمري, . بيئات الواقع الممتد وأثرها في تنمية مهارات التفكير الناقد لدى طالبات المرحلة المتوسطة في ضوء اختلاف كثافة الدعم الإلكتروني Impact of the Difference in the Intensity of Electronic Support Through Extended Reality Environments on the Development of Critical Thinking Skills Among Middle School Female Students.. EKB Journal Management System, 2023; 18(18): 887-959. doi: 10.21608/sjsep.2024.266527.1022