وعي معلمي مدارس الدمج باستخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي مع أطفال متلازمة داون Awareness of teachers of inclusive schools using artificial intelligence applications With children with Down syndrome
د. أحمد جمال طه الشريف, . (2023). وعي معلمي مدارس الدمج باستخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي مع أطفال متلازمة داون Awareness of teachers of inclusive schools using artificial intelligence applications With children with Down syndrome. EKB Journal Management System, 28(2), 299-317. doi: 10.21608/jkfb.2023.351554
د. محمد مصطفى عبد الرازق د. أحمد جمال طه الشريف. "وعي معلمي مدارس الدمج باستخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي مع أطفال متلازمة داون Awareness of teachers of inclusive schools using artificial intelligence applications With children with Down syndrome". EKB Journal Management System, 28, 2, 2023, 299-317. doi: 10.21608/jkfb.2023.351554
د. أحمد جمال طه الشريف, . (2023). 'وعي معلمي مدارس الدمج باستخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي مع أطفال متلازمة داون Awareness of teachers of inclusive schools using artificial intelligence applications With children with Down syndrome', EKB Journal Management System, 28(2), pp. 299-317. doi: 10.21608/jkfb.2023.351554
د. أحمد جمال طه الشريف, . وعي معلمي مدارس الدمج باستخدام تطبيقات الذكاء الاصطناعي مع أطفال متلازمة داون Awareness of teachers of inclusive schools using artificial intelligence applications With children with Down syndrome. EKB Journal Management System, 2023; 28(2): 299-317. doi: 10.21608/jkfb.2023.351554