اتّجــاهــات معلّمــات مــدارس الــدمــج نحو استخدام استراتيجية التدريس التشاركي مع التلميذات ذوات الإعاقة الفكرية في منطقة الجوف Attitudes of integration School female teachers towards the use of co-teaching strategy with female students with intellectual disabilities in Al-Jouf Region
سعود بشـير الجبـل العنـزي, ., محمـــد أخـــرس, . (2024). اتّجــاهــات معلّمــات مــدارس الــدمــج نحو استخدام استراتيجية التدريس التشاركي مع التلميذات ذوات الإعاقة الفكرية في منطقة الجوف Attitudes of integration School female teachers towards the use of co-teaching strategy with female students with intellectual disabilities in Al-Jouf Region. EKB Journal Management System, 17(61.1), 148-187. doi: 10.21608/sero.2024.353358
اعتزاز سعود بشـير الجبـل العنـزي; نائل محمـــد أخـــرس. "اتّجــاهــات معلّمــات مــدارس الــدمــج نحو استخدام استراتيجية التدريس التشاركي مع التلميذات ذوات الإعاقة الفكرية في منطقة الجوف Attitudes of integration School female teachers towards the use of co-teaching strategy with female students with intellectual disabilities in Al-Jouf Region". EKB Journal Management System, 17, 61.1, 2024, 148-187. doi: 10.21608/sero.2024.353358
سعود بشـير الجبـل العنـزي, ., محمـــد أخـــرس, . (2024). 'اتّجــاهــات معلّمــات مــدارس الــدمــج نحو استخدام استراتيجية التدريس التشاركي مع التلميذات ذوات الإعاقة الفكرية في منطقة الجوف Attitudes of integration School female teachers towards the use of co-teaching strategy with female students with intellectual disabilities in Al-Jouf Region', EKB Journal Management System, 17(61.1), pp. 148-187. doi: 10.21608/sero.2024.353358
سعود بشـير الجبـل العنـزي, ., محمـــد أخـــرس, . اتّجــاهــات معلّمــات مــدارس الــدمــج نحو استخدام استراتيجية التدريس التشاركي مع التلميذات ذوات الإعاقة الفكرية في منطقة الجوف Attitudes of integration School female teachers towards the use of co-teaching strategy with female students with intellectual disabilities in Al-Jouf Region. EKB Journal Management System, 2024; 17(61.1): 148-187. doi: 10.21608/sero.2024.353358