التحـدِّيات التي تواجه معلمي الطلبة ذوي اضطراب نقص الانتباه والنشاط الحركي الزائد في دمج التقنـيات المساعـدة (مراجعة منهجية) Challenges facing teachers of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in integrating assistive technologies: A systematic review.
آل داود, ., الشحــــي, ., العـــــنزي, . (2024). التحـدِّيات التي تواجه معلمي الطلبة ذوي اضطراب نقص الانتباه والنشاط الحركي الزائد في دمج التقنـيات المساعـدة (مراجعة منهجية) Challenges facing teachers of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in integrating assistive technologies: A systematic review.. EKB Journal Management System, 17(61.1), 219-240. doi: 10.21608/sero.2024.353360
حنان آل داود; صفية الشحــــي; وفاء العـــــنزي. "التحـدِّيات التي تواجه معلمي الطلبة ذوي اضطراب نقص الانتباه والنشاط الحركي الزائد في دمج التقنـيات المساعـدة (مراجعة منهجية) Challenges facing teachers of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in integrating assistive technologies: A systematic review.". EKB Journal Management System, 17, 61.1, 2024, 219-240. doi: 10.21608/sero.2024.353360
آل داود, ., الشحــــي, ., العـــــنزي, . (2024). 'التحـدِّيات التي تواجه معلمي الطلبة ذوي اضطراب نقص الانتباه والنشاط الحركي الزائد في دمج التقنـيات المساعـدة (مراجعة منهجية) Challenges facing teachers of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in integrating assistive technologies: A systematic review.', EKB Journal Management System, 17(61.1), pp. 219-240. doi: 10.21608/sero.2024.353360
آل داود, ., الشحــــي, ., العـــــنزي, . التحـدِّيات التي تواجه معلمي الطلبة ذوي اضطراب نقص الانتباه والنشاط الحركي الزائد في دمج التقنـيات المساعـدة (مراجعة منهجية) Challenges facing teachers of students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in integrating assistive technologies: A systematic review.. EKB Journal Management System, 2024; 17(61.1): 219-240. doi: 10.21608/sero.2024.353360