العلاقة بين التوجه نحو التسويق الريادي وجودة الخدمات الصحية (دراسة تطبيقية على المستشفيات الحكومية السعودية بمنطقة تبوك) The relationship between entrepreneurial marketing orientation and the interesting of medical services quality (An empirical Study on Saudi governmental hospitals in Tabuk region)
أبوحمادة, . (2017). العلاقة بين التوجه نحو التسويق الريادي وجودة الخدمات الصحية (دراسة تطبيقية على المستشفيات الحكومية السعودية بمنطقة تبوك) The relationship between entrepreneurial marketing orientation and the interesting of medical services quality (An empirical Study on Saudi governmental hospitals in Tabuk region). EKB Journal Management System, 61(61), 223-311. doi: 10.21608/skjaz.2017.355885
عبدالموجود عبدالله أبوحمادة. "العلاقة بين التوجه نحو التسويق الريادي وجودة الخدمات الصحية (دراسة تطبيقية على المستشفيات الحكومية السعودية بمنطقة تبوك) The relationship between entrepreneurial marketing orientation and the interesting of medical services quality (An empirical Study on Saudi governmental hospitals in Tabuk region)". EKB Journal Management System, 61, 61, 2017, 223-311. doi: 10.21608/skjaz.2017.355885
أبوحمادة, . (2017). 'العلاقة بين التوجه نحو التسويق الريادي وجودة الخدمات الصحية (دراسة تطبيقية على المستشفيات الحكومية السعودية بمنطقة تبوك) The relationship between entrepreneurial marketing orientation and the interesting of medical services quality (An empirical Study on Saudi governmental hospitals in Tabuk region)', EKB Journal Management System, 61(61), pp. 223-311. doi: 10.21608/skjaz.2017.355885
أبوحمادة, . العلاقة بين التوجه نحو التسويق الريادي وجودة الخدمات الصحية (دراسة تطبيقية على المستشفيات الحكومية السعودية بمنطقة تبوك) The relationship between entrepreneurial marketing orientation and the interesting of medical services quality (An empirical Study on Saudi governmental hospitals in Tabuk region). EKB Journal Management System, 2017; 61(61): 223-311. doi: 10.21608/skjaz.2017.355885