أثر استراتيجية التعلم بكامل العقل على الدافعية للتعلم لدى أطفال الروضة The Effect of Whole-Brain Teaching Strategy on Kindergarten Children's Motivation to Learn
الصحفي, . (2024). أثر استراتيجية التعلم بكامل العقل على الدافعية للتعلم لدى أطفال الروضة The Effect of Whole-Brain Teaching Strategy on Kindergarten Children's Motivation to Learn. EKB Journal Management System, 2(2), 68-106. doi: 10.21608/aatm.2024.237447.1036
وريف الصحفي. "أثر استراتيجية التعلم بكامل العقل على الدافعية للتعلم لدى أطفال الروضة The Effect of Whole-Brain Teaching Strategy on Kindergarten Children's Motivation to Learn". EKB Journal Management System, 2, 2, 2024, 68-106. doi: 10.21608/aatm.2024.237447.1036
الصحفي, . (2024). 'أثر استراتيجية التعلم بكامل العقل على الدافعية للتعلم لدى أطفال الروضة The Effect of Whole-Brain Teaching Strategy on Kindergarten Children's Motivation to Learn', EKB Journal Management System, 2(2), pp. 68-106. doi: 10.21608/aatm.2024.237447.1036
الصحفي, . أثر استراتيجية التعلم بكامل العقل على الدافعية للتعلم لدى أطفال الروضة The Effect of Whole-Brain Teaching Strategy on Kindergarten Children's Motivation to Learn. EKB Journal Management System, 2024; 2(2): 68-106. doi: 10.21608/aatm.2024.237447.1036