مدى تضمين مهارات الأمان والسلامة في مناهج الأطفال ذوي الإعاقة الفكرية من وجهة نظر معلميهم في مدينة جدة The extent of including safety and security skills in the curricula of children with intellectual disabilities in the city of Jeddah: Teachers' Perspectives
شاقي علي السهيمي, ., عبدالرحمن الغامدي, . (2024). مدى تضمين مهارات الأمان والسلامة في مناهج الأطفال ذوي الإعاقة الفكرية من وجهة نظر معلميهم في مدينة جدة The extent of including safety and security skills in the curricula of children with intellectual disabilities in the city of Jeddah: Teachers' Perspectives. EKB Journal Management System, 17(61.3), 160-206. doi: 10.21608/sero.2024.360739
محمد شاقي علي السهيمي; مازن عبدالرحمن الغامدي. "مدى تضمين مهارات الأمان والسلامة في مناهج الأطفال ذوي الإعاقة الفكرية من وجهة نظر معلميهم في مدينة جدة The extent of including safety and security skills in the curricula of children with intellectual disabilities in the city of Jeddah: Teachers' Perspectives". EKB Journal Management System, 17, 61.3, 2024, 160-206. doi: 10.21608/sero.2024.360739
شاقي علي السهيمي, ., عبدالرحمن الغامدي, . (2024). 'مدى تضمين مهارات الأمان والسلامة في مناهج الأطفال ذوي الإعاقة الفكرية من وجهة نظر معلميهم في مدينة جدة The extent of including safety and security skills in the curricula of children with intellectual disabilities in the city of Jeddah: Teachers' Perspectives', EKB Journal Management System, 17(61.3), pp. 160-206. doi: 10.21608/sero.2024.360739
شاقي علي السهيمي, ., عبدالرحمن الغامدي, . مدى تضمين مهارات الأمان والسلامة في مناهج الأطفال ذوي الإعاقة الفكرية من وجهة نظر معلميهم في مدينة جدة The extent of including safety and security skills in the curricula of children with intellectual disabilities in the city of Jeddah: Teachers' Perspectives. EKB Journal Management System, 2024; 17(61.3): 160-206. doi: 10.21608/sero.2024.360739