الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students
الطبجي, . (2023). الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students. EKB Journal Management System, 18(18), 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
منى ابراهيم حمدي الطبجي الطبجي. "الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students". EKB Journal Management System, 18, 18, 2023, 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
الطبجي, . (2023). 'الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students', EKB Journal Management System, 18(18), pp. 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
الطبجي, . الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students. EKB Journal Management System, 2023; 18(18): 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102