الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students
الطبجي, . (2023). الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students. EKB Journal Management System, 18(18), 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
منى ابراهيم حمدي الطبجي. "الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students". EKB Journal Management System, 18, 18, 2023, 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
الطبجي, . (2023). 'الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students', EKB Journal Management System, 18(18), pp. 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102
الطبجي, . الإستفادة من تطبيق الذكاء الإصطناعي (Mid journey) لتعزيــز صياغة الأفكار في اللوحة التصويرية عند طلاب التربية الفنية Benefiting from the application of Artificial Intelligence (Mid-journey) to enhance the formulation of ideas in Pictorial Paintings among Art Education Students. EKB Journal Management System, 2023; 18(18): 1503-1529. doi: 10.21608/sjsep.2024.297547.1102