مستوى الوعي بمفاهيم التربية البيئية لدى طلبة جامعة الشرقية بسلطنة عمان في ضوء أهداف التنمية المستدامة وعلاقته ببعض المتغيرات The level of awareness of environmental education concepts among students at A’Sharqiyah University in the Sultanate of Oman in light of the sustainable development goals and its relationship to some variables
الفارسي, . (2024). مستوى الوعي بمفاهيم التربية البيئية لدى طلبة جامعة الشرقية بسلطنة عمان في ضوء أهداف التنمية المستدامة وعلاقته ببعض المتغيرات The level of awareness of environmental education concepts among students at A’Sharqiyah University in the Sultanate of Oman in light of the sustainable development goals and its relationship to some variables. EKB Journal Management System, 30(2), 307-351. doi: 10.21608/jsu.2024.368808
عبد الله بن علي الفارسي. "مستوى الوعي بمفاهيم التربية البيئية لدى طلبة جامعة الشرقية بسلطنة عمان في ضوء أهداف التنمية المستدامة وعلاقته ببعض المتغيرات The level of awareness of environmental education concepts among students at A’Sharqiyah University in the Sultanate of Oman in light of the sustainable development goals and its relationship to some variables". EKB Journal Management System, 30, 2, 2024, 307-351. doi: 10.21608/jsu.2024.368808
الفارسي, . (2024). 'مستوى الوعي بمفاهيم التربية البيئية لدى طلبة جامعة الشرقية بسلطنة عمان في ضوء أهداف التنمية المستدامة وعلاقته ببعض المتغيرات The level of awareness of environmental education concepts among students at A’Sharqiyah University in the Sultanate of Oman in light of the sustainable development goals and its relationship to some variables', EKB Journal Management System, 30(2), pp. 307-351. doi: 10.21608/jsu.2024.368808
الفارسي, . مستوى الوعي بمفاهيم التربية البيئية لدى طلبة جامعة الشرقية بسلطنة عمان في ضوء أهداف التنمية المستدامة وعلاقته ببعض المتغيرات The level of awareness of environmental education concepts among students at A’Sharqiyah University in the Sultanate of Oman in light of the sustainable development goals and its relationship to some variables. EKB Journal Management System, 2024; 30(2): 307-351. doi: 10.21608/jsu.2024.368808