" أثر تخفيف العبء المعرفي في الدراسات الاجتماعية على تنمية الحس الوطني لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية " The Effect of Reducing the Cognitive Load in Social Studies on the Patriotism to Middle School Students
حمدي عبدالله محمد, ., إبراهيم محمود العمرجي, ., محمود عبد الفتاح, . (2024). " أثر تخفيف العبء المعرفي في الدراسات الاجتماعية على تنمية الحس الوطني لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية " The Effect of Reducing the Cognitive Load in Social Studies on the Patriotism to Middle School Students. EKB Journal Management System, 12(3), 123-141. doi: 10.18576//ijlms.2024.301602.1067
منى حمدي عبدالله محمد; جمال الدين إبراهيم محمود العمرجي; سحر محمود عبد الفتاح. "" أثر تخفيف العبء المعرفي في الدراسات الاجتماعية على تنمية الحس الوطني لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية " The Effect of Reducing the Cognitive Load in Social Studies on the Patriotism to Middle School Students". EKB Journal Management System, 12, 3, 2024, 123-141. doi: 10.18576//ijlms.2024.301602.1067
حمدي عبدالله محمد, ., إبراهيم محمود العمرجي, ., محمود عبد الفتاح, . (2024). '" أثر تخفيف العبء المعرفي في الدراسات الاجتماعية على تنمية الحس الوطني لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية " The Effect of Reducing the Cognitive Load in Social Studies on the Patriotism to Middle School Students', EKB Journal Management System, 12(3), pp. 123-141. doi: 10.18576//ijlms.2024.301602.1067
حمدي عبدالله محمد, ., إبراهيم محمود العمرجي, ., محمود عبد الفتاح, . " أثر تخفيف العبء المعرفي في الدراسات الاجتماعية على تنمية الحس الوطني لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية " The Effect of Reducing the Cognitive Load in Social Studies on the Patriotism to Middle School Students. EKB Journal Management System, 2024; 12(3): 123-141. doi: 10.18576//ijlms.2024.301602.1067