متطلبات استخدام بعض تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى أطفال الروضة من وجهه نظر معلمات رياض الأطفال" “Requirements for using some Artificial Intelligence (AI) Applications to develop creative thinking skills among Kindergarten children as perceived by kindergarten teachers”
الشوره, . (2024). متطلبات استخدام بعض تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى أطفال الروضة من وجهه نظر معلمات رياض الأطفال" “Requirements for using some Artificial Intelligence (AI) Applications to develop creative thinking skills among Kindergarten children as perceived by kindergarten teachers”. EKB Journal Management System, 11(1), 764-811. doi: 10.21608/maml.2024.370580
هبه عارف الشوره. "متطلبات استخدام بعض تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى أطفال الروضة من وجهه نظر معلمات رياض الأطفال" “Requirements for using some Artificial Intelligence (AI) Applications to develop creative thinking skills among Kindergarten children as perceived by kindergarten teachers”". EKB Journal Management System, 11, 1, 2024, 764-811. doi: 10.21608/maml.2024.370580
الشوره, . (2024). 'متطلبات استخدام بعض تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى أطفال الروضة من وجهه نظر معلمات رياض الأطفال" “Requirements for using some Artificial Intelligence (AI) Applications to develop creative thinking skills among Kindergarten children as perceived by kindergarten teachers”', EKB Journal Management System, 11(1), pp. 764-811. doi: 10.21608/maml.2024.370580
الشوره, . متطلبات استخدام بعض تطبيقات الذكاء الاصطناعي لتنمية مهارات التفكير الإبداعي لدى أطفال الروضة من وجهه نظر معلمات رياض الأطفال" “Requirements for using some Artificial Intelligence (AI) Applications to develop creative thinking skills among Kindergarten children as perceived by kindergarten teachers”. EKB Journal Management System, 2024; 11(1): 764-811. doi: 10.21608/maml.2024.370580