التوظيف الدرامي للذكاء العاطفي في مسرح أطفال ذوي الهمم قراءه في مسرحيتي: "صندوق الأزهار" لـ"سحر الشامي"، و"أمي لا تتركيني" لـ"مجدي محفوظ" Dramatic function of Emotional Intelligence through Embracing Arts (theatre for disabled children). Through reading the two Plays: “The Roses’ box" by the playwright Sahar Al-Shami and “please Mom, don’t leave me!" by the playwright Magdy Mahfo
فـوزي عبـد الخـالق, . (2023). التوظيف الدرامي للذكاء العاطفي في مسرح أطفال ذوي الهمم قراءه في مسرحيتي: "صندوق الأزهار" لـ"سحر الشامي"، و"أمي لا تتركيني" لـ"مجدي محفوظ" Dramatic function of Emotional Intelligence through Embracing Arts (theatre for disabled children). Through reading the two Plays: “The Roses’ box" by the playwright Sahar Al-Shami and “please Mom, don’t leave me!" by the playwright Magdy Mahfo. EKB Journal Management System, 18(18), 1659-1701. doi: 10.21608/sjsep.2023.370697
هـالة فـوزي عبـد الخـالق. "التوظيف الدرامي للذكاء العاطفي في مسرح أطفال ذوي الهمم قراءه في مسرحيتي: "صندوق الأزهار" لـ"سحر الشامي"، و"أمي لا تتركيني" لـ"مجدي محفوظ" Dramatic function of Emotional Intelligence through Embracing Arts (theatre for disabled children). Through reading the two Plays: “The Roses’ box" by the playwright Sahar Al-Shami and “please Mom, don’t leave me!" by the playwright Magdy Mahfo". EKB Journal Management System, 18, 18, 2023, 1659-1701. doi: 10.21608/sjsep.2023.370697
فـوزي عبـد الخـالق, . (2023). 'التوظيف الدرامي للذكاء العاطفي في مسرح أطفال ذوي الهمم قراءه في مسرحيتي: "صندوق الأزهار" لـ"سحر الشامي"، و"أمي لا تتركيني" لـ"مجدي محفوظ" Dramatic function of Emotional Intelligence through Embracing Arts (theatre for disabled children). Through reading the two Plays: “The Roses’ box" by the playwright Sahar Al-Shami and “please Mom, don’t leave me!" by the playwright Magdy Mahfo', EKB Journal Management System, 18(18), pp. 1659-1701. doi: 10.21608/sjsep.2023.370697
فـوزي عبـد الخـالق, . التوظيف الدرامي للذكاء العاطفي في مسرح أطفال ذوي الهمم قراءه في مسرحيتي: "صندوق الأزهار" لـ"سحر الشامي"، و"أمي لا تتركيني" لـ"مجدي محفوظ" Dramatic function of Emotional Intelligence through Embracing Arts (theatre for disabled children). Through reading the two Plays: “The Roses’ box" by the playwright Sahar Al-Shami and “please Mom, don’t leave me!" by the playwright Magdy Mahfo. EKB Journal Management System, 2023; 18(18): 1659-1701. doi: 10.21608/sjsep.2023.370697