توظيف التّكنولوجيا في التّعليم: فاعليّة القصص الرّقميّة في تطوير مهارات التّعبير لدى تلاميذ المرحلة الأساسيّة في المجتمع العربي الفلسطينيّ Employing Technology in Education: The Effectiveness of Digital Stories in Developing Expression Skills among Primary School Students in Arab-Palestinian Society
Majadly, H., Mahajne, A. (2024). توظيف التّكنولوجيا في التّعليم: فاعليّة القصص الرّقميّة في تطوير مهارات التّعبير لدى تلاميذ المرحلة الأساسيّة في المجتمع العربي الفلسطينيّ Employing Technology in Education: The Effectiveness of Digital Stories in Developing Expression Skills among Primary School Students in Arab-Palestinian Society. EKB Journal Management System, 12(4), 133-142. doi: 10.18576//ijlms.2024.302122.1068
Haifaa Majadly; Asmaa Mahajne. "توظيف التّكنولوجيا في التّعليم: فاعليّة القصص الرّقميّة في تطوير مهارات التّعبير لدى تلاميذ المرحلة الأساسيّة في المجتمع العربي الفلسطينيّ Employing Technology in Education: The Effectiveness of Digital Stories in Developing Expression Skills among Primary School Students in Arab-Palestinian Society". EKB Journal Management System, 12, 4, 2024, 133-142. doi: 10.18576//ijlms.2024.302122.1068
Majadly, H., Mahajne, A. (2024). 'توظيف التّكنولوجيا في التّعليم: فاعليّة القصص الرّقميّة في تطوير مهارات التّعبير لدى تلاميذ المرحلة الأساسيّة في المجتمع العربي الفلسطينيّ Employing Technology in Education: The Effectiveness of Digital Stories in Developing Expression Skills among Primary School Students in Arab-Palestinian Society', EKB Journal Management System, 12(4), pp. 133-142. doi: 10.18576//ijlms.2024.302122.1068
Majadly, H., Mahajne, A. توظيف التّكنولوجيا في التّعليم: فاعليّة القصص الرّقميّة في تطوير مهارات التّعبير لدى تلاميذ المرحلة الأساسيّة في المجتمع العربي الفلسطينيّ Employing Technology in Education: The Effectiveness of Digital Stories in Developing Expression Skills among Primary School Students in Arab-Palestinian Society. EKB Journal Management System, 2024; 12(4): 133-142. doi: 10.18576//ijlms.2024.302122.1068