برنامج قائم على التعلم الخبراتي لتنمية القدرة على دعم الكفاح المُنتِج في الرياضيات والرشاقة المعرفية لدى الطلاب المعلمين بكلية التربية A Program Based on Experiential Learning to Develop The Ability of Supporting the Productive Struggle in Mathematics and Cognitive Agility for Student Teachers in the Faculty of Education.
عبد العال, ., عبد العال, . (2024). برنامج قائم على التعلم الخبراتي لتنمية القدرة على دعم الكفاح المُنتِج في الرياضيات والرشاقة المعرفية لدى الطلاب المعلمين بكلية التربية A Program Based on Experiential Learning to Develop The Ability of Supporting the Productive Struggle in Mathematics and Cognitive Agility for Student Teachers in the Faculty of Education.. EKB Journal Management System, 27(3), 206-253. doi: 10.21608/armin.2024.373676
هبة محمد محمود عبد العال; محمد سيد أحمد عبده عبد العال. "برنامج قائم على التعلم الخبراتي لتنمية القدرة على دعم الكفاح المُنتِج في الرياضيات والرشاقة المعرفية لدى الطلاب المعلمين بكلية التربية A Program Based on Experiential Learning to Develop The Ability of Supporting the Productive Struggle in Mathematics and Cognitive Agility for Student Teachers in the Faculty of Education.". EKB Journal Management System, 27, 3, 2024, 206-253. doi: 10.21608/armin.2024.373676
عبد العال, ., عبد العال, . (2024). 'برنامج قائم على التعلم الخبراتي لتنمية القدرة على دعم الكفاح المُنتِج في الرياضيات والرشاقة المعرفية لدى الطلاب المعلمين بكلية التربية A Program Based on Experiential Learning to Develop The Ability of Supporting the Productive Struggle in Mathematics and Cognitive Agility for Student Teachers in the Faculty of Education.', EKB Journal Management System, 27(3), pp. 206-253. doi: 10.21608/armin.2024.373676
عبد العال, ., عبد العال, . برنامج قائم على التعلم الخبراتي لتنمية القدرة على دعم الكفاح المُنتِج في الرياضيات والرشاقة المعرفية لدى الطلاب المعلمين بكلية التربية A Program Based on Experiential Learning to Develop The Ability of Supporting the Productive Struggle in Mathematics and Cognitive Agility for Student Teachers in the Faculty of Education.. EKB Journal Management System, 2024; 27(3): 206-253. doi: 10.21608/armin.2024.373676