فاعلية نموذج كولب للتعلم الخبراتى في تنمية التفكير المنتج والاستمتاع بتعلم الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of Kolb’s model of experiential learning for developing productive thinking and enjoyment of learning mathematics among prep school pupils
حسن, . (2024). فاعلية نموذج كولب للتعلم الخبراتى في تنمية التفكير المنتج والاستمتاع بتعلم الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of Kolb’s model of experiential learning for developing productive thinking and enjoyment of learning mathematics among prep school pupils. EKB Journal Management System, 27(3), 254-296. doi: 10.21608/armin.2024.373677
مها على محمد حسن. "فاعلية نموذج كولب للتعلم الخبراتى في تنمية التفكير المنتج والاستمتاع بتعلم الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of Kolb’s model of experiential learning for developing productive thinking and enjoyment of learning mathematics among prep school pupils". EKB Journal Management System, 27, 3, 2024, 254-296. doi: 10.21608/armin.2024.373677
حسن, . (2024). 'فاعلية نموذج كولب للتعلم الخبراتى في تنمية التفكير المنتج والاستمتاع بتعلم الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of Kolb’s model of experiential learning for developing productive thinking and enjoyment of learning mathematics among prep school pupils', EKB Journal Management System, 27(3), pp. 254-296. doi: 10.21608/armin.2024.373677
حسن, . فاعلية نموذج كولب للتعلم الخبراتى في تنمية التفكير المنتج والاستمتاع بتعلم الرياضيات لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of Kolb’s model of experiential learning for developing productive thinking and enjoyment of learning mathematics among prep school pupils. EKB Journal Management System, 2024; 27(3): 254-296. doi: 10.21608/armin.2024.373677