متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030
., . (2024). متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030. EKB Journal Management System, 31(2), 331-404. doi: 10.21608/jkfb.2024.374475
د.نجلاء عبد القوى عبد الوهاب .. "متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030". EKB Journal Management System, 31, 2, 2024, 331-404. doi: 10.21608/jkfb.2024.374475
., . (2024). 'متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030', EKB Journal Management System, 31(2), pp. 331-404. doi: 10.21608/jkfb.2024.374475
., . متطلبات توظيف الذكاء الاصطناعي برياض الأطفال لتطوير دور المعلمة في ضوء رؤية مصر 2030 Requirements of Employing AI in Developing kindergarten Teacher’s Role in Light of Egypt Vision 2030. EKB Journal Management System, 2024; 31(2): 331-404. doi: 10.21608/jkfb.2024.374475