التطبيقات التربوية للذكاء الاصطناعي مدخل لتحقيق التنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال The Educational Applications of Artificial Intelligence as an Approach to Achieve Sustainable Professional Development for Kindergarten Teachers
رضوان, . (2024). التطبيقات التربوية للذكاء الاصطناعي مدخل لتحقيق التنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال The Educational Applications of Artificial Intelligence as an Approach to Achieve Sustainable Professional Development for Kindergarten Teachers. EKB Journal Management System, 30(2), 157-220. doi: 10.21608/jkfb.2024.375122
د/ أميره أحمد محمد حسن رضوان. "التطبيقات التربوية للذكاء الاصطناعي مدخل لتحقيق التنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال The Educational Applications of Artificial Intelligence as an Approach to Achieve Sustainable Professional Development for Kindergarten Teachers". EKB Journal Management System, 30, 2, 2024, 157-220. doi: 10.21608/jkfb.2024.375122
رضوان, . (2024). 'التطبيقات التربوية للذكاء الاصطناعي مدخل لتحقيق التنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال The Educational Applications of Artificial Intelligence as an Approach to Achieve Sustainable Professional Development for Kindergarten Teachers', EKB Journal Management System, 30(2), pp. 157-220. doi: 10.21608/jkfb.2024.375122
رضوان, . التطبيقات التربوية للذكاء الاصطناعي مدخل لتحقيق التنمية المهنية المستدامة لمعلمات رياض الأطفال The Educational Applications of Artificial Intelligence as an Approach to Achieve Sustainable Professional Development for Kindergarten Teachers. EKB Journal Management System, 2024; 30(2): 157-220. doi: 10.21608/jkfb.2024.375122