مستوى معرفة واستخدام معلمات التعليم العام لاستراتيجية التدريس المتمايز مع التلميذات ذوات صعوبات التعلم ومعوقاتها The level of general education teachers’ knowledge and use of the differentiated teaching strategy with students with learning difficulty and their obstacles
سمحان الدوسري, ., علــي الــزميــع, . (2024). مستوى معرفة واستخدام معلمات التعليم العام لاستراتيجية التدريس المتمايز مع التلميذات ذوات صعوبات التعلم ومعوقاتها The level of general education teachers’ knowledge and use of the differentiated teaching strategy with students with learning difficulty and their obstacles. EKB Journal Management System, 18(63.1), 135-173. doi: 10.21608/sero.2024.377945
ضحى سمحان الدوسري; فوزة علــي الــزميــع. "مستوى معرفة واستخدام معلمات التعليم العام لاستراتيجية التدريس المتمايز مع التلميذات ذوات صعوبات التعلم ومعوقاتها The level of general education teachers’ knowledge and use of the differentiated teaching strategy with students with learning difficulty and their obstacles". EKB Journal Management System, 18, 63.1, 2024, 135-173. doi: 10.21608/sero.2024.377945
سمحان الدوسري, ., علــي الــزميــع, . (2024). 'مستوى معرفة واستخدام معلمات التعليم العام لاستراتيجية التدريس المتمايز مع التلميذات ذوات صعوبات التعلم ومعوقاتها The level of general education teachers’ knowledge and use of the differentiated teaching strategy with students with learning difficulty and their obstacles', EKB Journal Management System, 18(63.1), pp. 135-173. doi: 10.21608/sero.2024.377945
سمحان الدوسري, ., علــي الــزميــع, . مستوى معرفة واستخدام معلمات التعليم العام لاستراتيجية التدريس المتمايز مع التلميذات ذوات صعوبات التعلم ومعوقاتها The level of general education teachers’ knowledge and use of the differentiated teaching strategy with students with learning difficulty and their obstacles. EKB Journal Management System, 2024; 18(63.1): 135-173. doi: 10.21608/sero.2024.377945