فعـاليـة مـدخل مسرحــة المنـاهــج فـي تنميــة بعـض المهــارات الاجتمــاعيــة لدى تلميذات صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of the curriculum drama approach in developing some social skills among female students with learning difficulties in the primary stage
بــن محمــد القحطــانــي, ., علـي زايــد اليـامـي, . (2024). فعـاليـة مـدخل مسرحــة المنـاهــج فـي تنميــة بعـض المهــارات الاجتمــاعيــة لدى تلميذات صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of the curriculum drama approach in developing some social skills among female students with learning difficulties in the primary stage. EKB Journal Management System, 18(64.1), 123-174. doi: 10.21608/sero.2024.381087
راقع بــن محمــد القحطــانــي; امل علـي زايــد اليـامـي. "فعـاليـة مـدخل مسرحــة المنـاهــج فـي تنميــة بعـض المهــارات الاجتمــاعيــة لدى تلميذات صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of the curriculum drama approach in developing some social skills among female students with learning difficulties in the primary stage". EKB Journal Management System, 18, 64.1, 2024, 123-174. doi: 10.21608/sero.2024.381087
بــن محمــد القحطــانــي, ., علـي زايــد اليـامـي, . (2024). 'فعـاليـة مـدخل مسرحــة المنـاهــج فـي تنميــة بعـض المهــارات الاجتمــاعيــة لدى تلميذات صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of the curriculum drama approach in developing some social skills among female students with learning difficulties in the primary stage', EKB Journal Management System, 18(64.1), pp. 123-174. doi: 10.21608/sero.2024.381087
بــن محمــد القحطــانــي, ., علـي زايــد اليـامـي, . فعـاليـة مـدخل مسرحــة المنـاهــج فـي تنميــة بعـض المهــارات الاجتمــاعيــة لدى تلميذات صعوبات التعلم بالمرحلة الابتدائية The effectiveness of the curriculum drama approach in developing some social skills among female students with learning difficulties in the primary stage. EKB Journal Management System, 2024; 18(64.1): 123-174. doi: 10.21608/sero.2024.381087