البرامـج التعليمية المساندة لذوي اضطراب طيف التوحد وعلاقتها بخفض السلوكيات النمطية التكـراريـة من وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمــة Supportive educational programs for people with autism spectrum disorder and their relationship to reducing repetitive stereotypical behaviors from the point of view of their teachers in the city of Makah City.
يحيـى العـامــري, ., عـوض مفـرج الهـذلـي, . (2024). البرامـج التعليمية المساندة لذوي اضطراب طيف التوحد وعلاقتها بخفض السلوكيات النمطية التكـراريـة من وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمــة Supportive educational programs for people with autism spectrum disorder and their relationship to reducing repetitive stereotypical behaviors from the point of view of their teachers in the city of Makah City.. EKB Journal Management System, 18(64.2), 160-223. doi: 10.21608/sero.2024.381259
فيصل يحيـى العـامــري; خالد عـوض مفـرج الهـذلـي. "البرامـج التعليمية المساندة لذوي اضطراب طيف التوحد وعلاقتها بخفض السلوكيات النمطية التكـراريـة من وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمــة Supportive educational programs for people with autism spectrum disorder and their relationship to reducing repetitive stereotypical behaviors from the point of view of their teachers in the city of Makah City.". EKB Journal Management System, 18, 64.2, 2024, 160-223. doi: 10.21608/sero.2024.381259
يحيـى العـامــري, ., عـوض مفـرج الهـذلـي, . (2024). 'البرامـج التعليمية المساندة لذوي اضطراب طيف التوحد وعلاقتها بخفض السلوكيات النمطية التكـراريـة من وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمــة Supportive educational programs for people with autism spectrum disorder and their relationship to reducing repetitive stereotypical behaviors from the point of view of their teachers in the city of Makah City.', EKB Journal Management System, 18(64.2), pp. 160-223. doi: 10.21608/sero.2024.381259
يحيـى العـامــري, ., عـوض مفـرج الهـذلـي, . البرامـج التعليمية المساندة لذوي اضطراب طيف التوحد وعلاقتها بخفض السلوكيات النمطية التكـراريـة من وجهـة نظـر معلميهـم فـي مـدينـة مكـة المكـرمــة Supportive educational programs for people with autism spectrum disorder and their relationship to reducing repetitive stereotypical behaviors from the point of view of their teachers in the city of Makah City.. EKB Journal Management System, 2024; 18(64.2): 160-223. doi: 10.21608/sero.2024.381259