دور التربية الخضراء في تدعيم أبعاد التنمية المستدامة المختلفة لبناء طفل الجيل الرابع من وجهة نظر معلمات رياض الأطفال في ضوء متغيرات العصر The role of green education in the fields of advanced forces for Sustainable development to raise a child of the fourth generation from the point of view of children’s sports teachers in light of the changes of the era
عطية, . (2024). دور التربية الخضراء في تدعيم أبعاد التنمية المستدامة المختلفة لبناء طفل الجيل الرابع من وجهة نظر معلمات رياض الأطفال في ضوء متغيرات العصر The role of green education in the fields of advanced forces for Sustainable development to raise a child of the fourth generation from the point of view of children’s sports teachers in light of the changes of the era. EKB Journal Management System, 32(2), 1025-1111. doi: 10.21608/jfkgp.2024.319658.1225
هناء عبد المنعم عطية. "دور التربية الخضراء في تدعيم أبعاد التنمية المستدامة المختلفة لبناء طفل الجيل الرابع من وجهة نظر معلمات رياض الأطفال في ضوء متغيرات العصر The role of green education in the fields of advanced forces for Sustainable development to raise a child of the fourth generation from the point of view of children’s sports teachers in light of the changes of the era". EKB Journal Management System, 32, 2, 2024, 1025-1111. doi: 10.21608/jfkgp.2024.319658.1225
عطية, . (2024). 'دور التربية الخضراء في تدعيم أبعاد التنمية المستدامة المختلفة لبناء طفل الجيل الرابع من وجهة نظر معلمات رياض الأطفال في ضوء متغيرات العصر The role of green education in the fields of advanced forces for Sustainable development to raise a child of the fourth generation from the point of view of children’s sports teachers in light of the changes of the era', EKB Journal Management System, 32(2), pp. 1025-1111. doi: 10.21608/jfkgp.2024.319658.1225
عطية, . دور التربية الخضراء في تدعيم أبعاد التنمية المستدامة المختلفة لبناء طفل الجيل الرابع من وجهة نظر معلمات رياض الأطفال في ضوء متغيرات العصر The role of green education in the fields of advanced forces for Sustainable development to raise a child of the fourth generation from the point of view of children’s sports teachers in light of the changes of the era. EKB Journal Management System, 2024; 32(2): 1025-1111. doi: 10.21608/jfkgp.2024.319658.1225