تحديد مهارات الأداء الشفهي (التحدث – القراءة الجهرية) ومهارات الحوار (باللغة العربية ) اللازمة لتلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي Determining the oral performance skills (speaking - reading aloud) and dialogue skills in the Arabic language necessary for students in the second cycle of basic education
عادل محمد الهادي, ., السيد عبد الحميد عمارة, ., محمد محمود هلالي, . (2024). تحديد مهارات الأداء الشفهي (التحدث – القراءة الجهرية) ومهارات الحوار (باللغة العربية ) اللازمة لتلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي Determining the oral performance skills (speaking - reading aloud) and dialogue skills in the Arabic language necessary for students in the second cycle of basic education. EKB Journal Management System, 30(7.2), 355-393. doi: 10.21608/jsu.2024.384942
نورا عادل محمد الهادي; جيهان السيد عبد الحميد عمارة; هدى محمد محمود هلالي. "تحديد مهارات الأداء الشفهي (التحدث – القراءة الجهرية) ومهارات الحوار (باللغة العربية ) اللازمة لتلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي Determining the oral performance skills (speaking - reading aloud) and dialogue skills in the Arabic language necessary for students in the second cycle of basic education". EKB Journal Management System, 30, 7.2, 2024, 355-393. doi: 10.21608/jsu.2024.384942
عادل محمد الهادي, ., السيد عبد الحميد عمارة, ., محمد محمود هلالي, . (2024). 'تحديد مهارات الأداء الشفهي (التحدث – القراءة الجهرية) ومهارات الحوار (باللغة العربية ) اللازمة لتلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي Determining the oral performance skills (speaking - reading aloud) and dialogue skills in the Arabic language necessary for students in the second cycle of basic education', EKB Journal Management System, 30(7.2), pp. 355-393. doi: 10.21608/jsu.2024.384942
عادل محمد الهادي, ., السيد عبد الحميد عمارة, ., محمد محمود هلالي, . تحديد مهارات الأداء الشفهي (التحدث – القراءة الجهرية) ومهارات الحوار (باللغة العربية ) اللازمة لتلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساسي Determining the oral performance skills (speaking - reading aloud) and dialogue skills in the Arabic language necessary for students in the second cycle of basic education. EKB Journal Management System, 2024; 30(7.2): 355-393. doi: 10.21608/jsu.2024.384942