واقــع شــراكــة أســر ذوي الإعــاقــة مــع المــدرســــة فـي مـدينـة الرياض من وجهـة نظــر المعلمات: باستخدام تصنيف إبستين للشراكة نموذجاً The reality of the partnership of families of people with disabilities with the school in Riyadh city from the point of view of female teachers: using Epstein’s classification of partnership as a model.
محمـد سليمـان الــوهيــد, ., محمــد علــي العــروي, . (2024). واقــع شــراكــة أســر ذوي الإعــاقــة مــع المــدرســــة فـي مـدينـة الرياض من وجهـة نظــر المعلمات: باستخدام تصنيف إبستين للشراكة نموذجاً The reality of the partnership of families of people with disabilities with the school in Riyadh city from the point of view of female teachers: using Epstein’s classification of partnership as a model.. EKB Journal Management System, 28(28.1), 231-297. doi: 10.21608/jeor.2024.386162
تهاني محمـد سليمـان الــوهيــد; امنة محمــد علــي العــروي. "واقــع شــراكــة أســر ذوي الإعــاقــة مــع المــدرســــة فـي مـدينـة الرياض من وجهـة نظــر المعلمات: باستخدام تصنيف إبستين للشراكة نموذجاً The reality of the partnership of families of people with disabilities with the school in Riyadh city from the point of view of female teachers: using Epstein’s classification of partnership as a model.". EKB Journal Management System, 28, 28.1, 2024, 231-297. doi: 10.21608/jeor.2024.386162
محمـد سليمـان الــوهيــد, ., محمــد علــي العــروي, . (2024). 'واقــع شــراكــة أســر ذوي الإعــاقــة مــع المــدرســــة فـي مـدينـة الرياض من وجهـة نظــر المعلمات: باستخدام تصنيف إبستين للشراكة نموذجاً The reality of the partnership of families of people with disabilities with the school in Riyadh city from the point of view of female teachers: using Epstein’s classification of partnership as a model.', EKB Journal Management System, 28(28.1), pp. 231-297. doi: 10.21608/jeor.2024.386162
محمـد سليمـان الــوهيــد, ., محمــد علــي العــروي, . واقــع شــراكــة أســر ذوي الإعــاقــة مــع المــدرســــة فـي مـدينـة الرياض من وجهـة نظــر المعلمات: باستخدام تصنيف إبستين للشراكة نموذجاً The reality of the partnership of families of people with disabilities with the school in Riyadh city from the point of view of female teachers: using Epstein’s classification of partnership as a model.. EKB Journal Management System, 2024; 28(28.1): 231-297. doi: 10.21608/jeor.2024.386162